B בטיחות - מומחה לבטיחות אש

B בטיחות הינה חברה מומחית ליעוץ בבטיחות אש, לחברה לקוחות מגוונים על קשת רחבה של צרכים, ולמעשה נותנת פיתרון לכל סיטואציה שנוגעת בבטיחות אש. החברה עוזרת ללקוחותיה לקבל את ההיתרים והאישורים הנדרשים מגופי הממשלה בתחומה, וכך עוזרת ללקוחות לשמור על מקום העבודה בטוח ותואם לדרישות התקן.

המטרה

כחברה חדשה העוסקת בייעוצים ובטיחות אש, וככזו הנותנת שירותים למגוון רחב של לקוחות שונים, המגיעים עם דרישות וצרכים מכל הסוגים, מנכ"ל החברה הבין את הצורך בנוכחות רשתית ושיווקית איכותית, בה החברה תוכל להציג את שירותיה ולהגיע ללקוחות השונים.

הדרך

השלבים הראשונים ב'טריפ' הם להתעמק בצרכי הלקוח – לכל חברה אופי שונה, ועל כן התהליך מתחיל במיקוד ספציפי:

  • אפיון העסק: הבנת תהליכי העסק, השירותים, ההתמחות בתוך תחומי העבודה. בחברה דומה ל-B בטיחות, יש צורך להעמיק ולאפיין את הייחודים של החברה, להבין את השירותים ואת אוכלוסיות העבודה הרלוונטיות ביותר אליה – וכן את התקנים, ההיתרים והדרישות המעוגנות בחוק.

  • אפיון קהלי היעד: מי הם אותם גופים הנדרשים בשירותי החברה, אנשי המקצוע הרלוונטיים, הצרכים הספציפיים מיועץ הבטיחות ובאיזה שלב אלו בוחרים להגיע אליו. במקרה זה, אנשי המקצוע הינם נקודה קריטית בתהליך, ופיתוח ההיכרות ומערכת היחסים עימם היוו עבורנו יעד חשוב.

התוצאה

  • זיקוק ערכי העסק והתאמת עיצוב גרפי – בהתאם להיכרות ולאפיון העסק, הערכים התחדדו והובאו לידי ביטוי בנוכחות הרשתית וכן במסרים העיקריים אותם בחרנו להציג עבור העסק.
  • עיצוב לוגו עבור העסק – שישדר מקצועיות, פשטות וזיהוי מהיר.
  • יצירת אייקונים ובניית אתר הכולל כתיבת תוכן שיווקית המיועדת ללקוחות – השפה השיווקית המלאה, התוכן הייעודי והרלוונטי – כל אלו לטובת אתר מושלם ובניית מותג מההתחלה ועד להמשך שנים רבות של הצלחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *